Lady Gaga kohet e fundit ka thene per mediat britanike se cfare duhet te kete nje mashkull per ta derguar ate ne krevat. Qe kengetarja ekscentrike 25-vjecare ka standarde te larta, e tregon edhe lista e kritereve te saj: "Duhet ta kete penisin e madh dhe diplome nga Harvardi. Duhet te jete i talentuar ne seks"

I dashuri i ri i Gagas, aktori Taylor Kinney, nuk ka studiuar ne Harvard. Perkunder pritjeve te larta, kengetarja nuk eshte e gatshme te jape edhe vete me shume. Thote qe urren punet e shtepise: "E urrej idene e larjes dhe pastrimit te shtepise.

" Ndoshta ketu qendron arsyeja pse ajo ende jeton me prinderit e saj dhe nuk ka deshire te bleje shtepi te veten. "Une nuk jam ende gati per te blere nje shtepi. Duket obligative, pervec marteses. Shtepia eshte nje pergjegjesi e madhe, te cilen gjithashtu nuk e dua. Me pelqen te jetoj me prinderit e mi. Me duket e cuditshme qe ta blej shtepine ne moshen 25-vjecare."

Lady Gaga thote se shpesh e kalon naten tek shoqja e saj. "E hedh te dashurin e saj per te fjetur ne kolltuk, keshtu qe kjo eshte me te vertete qesharake. Ne te dyja qendrojme deri vone duke shikuar filma."

Lady Gaga se fundi ka promovuar nje monografi me emrin e saj. Kjo eshte nje permbledhje e fotografive te Lady Gaga te cilat i ka bere fotografi Terry Richardson "Kjo eshte koha kur kam qene me e re.

Terry ishte me mua gjate pajtimeve, nderprerjeve, ahengjeve e party. Ai ishte me mua kur une kam qare, por edhe kur kam fituar. Ky liber eshte... per te gjithe ata qe me pyesin se cfare jam kur shkoj per te blere qumesht, dhe cfare kur shkoj ne dyqanet ushqimore", ka sqaruar Gaga.

Categories:

Leave a Reply