Veterani Gary Norton  tashmë 75 vjeç  e ka kuptuar se në venat e tij rrjedh gjak mashkulli  dhe kështu ka qënë gjithmonë. Dua të kem një marrdhënie  fizike me një grua, por tani kam humbur pajisjen dhe ky është gabimi më I madh I imi. Babai I 4 fëmijëve,  e ndrroi emrin e tij nga Gillian dhe per kete  gruaja dhe fëmijët  përzunë nga shtëpiapara 23 vjetesh.
Tashi që ka vendosur të bëhet përsëri mashkull ai ka ndërpresë së piri hormone femërore të cilat ndalonin që të rritej mjekra si dhe ka hyrë në listën e pritjes për të hequr gjoksin. Ai gjithashtu I ka kërkuar shefit të shëndetësisë  një financim për të bërë një përmbysje të plotë gjinorë por ai nuk ka pranuar.


“Ndjem si I burgosur”- ka thene Gary “Kam bërë gjthçka për të qënë grua e këndshme kam blerë fustane, kam shpenzuar kohë për flokët dhe make-up dhe gjithmonë kam rregulluar thonjtë.
Por operacioni më ka lënë mua lesbike. Ndryshimi I seksit përfundimisht ka qënë gabimi më I madh që kam bërë.

Categories:

Leave a Reply