Top-modejla e njohur nga Bosnje-Hercegovina me origjine keniane, Daniella Mijatoviq, ne profilin e saj ne Facebook ishte munduar qe te sqaronte diçka ne gjuhen shqipe per te gjithe miqte e saj shqiptare. 

Ne u interesuam te dinim dhe ky sqarim kishte te bente ne lidhje me nje deklarate te Princit Vali Corleone, i cili kishte thene ne programin “Zone e Lire” se ka pasur lidhje edhe me top-modelen.

Kur ajo u pyet ne se  e kishte takuar Corleonen, ajo tha konkretisht keshtu: “Nuk jam takuar me te, po te isha takuar ai me siguri do ta dinte qe une jam lindur ne Keni dhe kjo eshte arsyeja pse une jam e zeze. Nuk e di arsyen pse ai me ka permendur mua, sepse une nuk jam nje person i famshem ne Shqiperi.

Pra, çdo gje qe ka thene ai eshte genjeshter. Ai vetem flet per femra terheqese, per te cilat enderron, por nuk mund t’i kete”.

Categories:

One Response so far.

  1. ALBANIA says:

    hahahahahahahhaahahah ja ka futur kjo

Leave a Reply