Pauline Potter, njihet tanimë si gruaja më e madhe në botë dhe ka plotë 330 kilogram. Dhe megjithatë, ajo është e lumtur sërish.

“Ajo nuk mund të ecë, ta veshë veten apo të shkoj në toalet, por dua sërish të kujdesem për të. Më mungon jeta seksuale me të. Ajo është më e mira në shtrat. Tani po e bëjmë 6 herë në ditë”, ka thënë burri i saj Alex.

                               

Pauline Potter pasi u bë e famshme duke thyer Rekordin e Libirt Guiness, ka kthyer sërish ish-burrin e saj Alex me të cilin u nda 3 vjet më parë.
Tani ajo jeton përseri me ish burrin dhe nuk e qojnë kohën më kot.
Alex, i dashuruar në trashulluqen rekordthyese ka thënë se përkundër peshës së madhe të gruas së tij, ajo është fantastike në sex, dhe andaj nuk ndalën duke e bërë nga gjashtë herë në ditë.

Në këtë video mund të shihni disa momente mjaft ineresante nga jeta e përditshme e rekordmenës së trashësisë Pauline Potter.

Categories:

Leave a Reply