Gjithmone publiciteti lidhet me vajzat e bukura dhe meshkujt terheqes me produktet qe deshirohet te nxitet shitja.

Binomi eshte fitues, mesimedhenia, eksperienca dhe marketingu, por tashme e konfirmon edhe shkenca:

Nje reklame e bazuar ne nje deshmi joshese, apo qe ndjell ndjenjat e kenaqesise dhe eksitimit, eshte me efikase se nje njoftim qe fokusohet ne bindjen logjike.

Kjo sepse, ne reklama, nje burre i pashem dhe nje grua terheqese, ngacmojne zonat e trurit qe na bejne te blejme impuls dhe prek ato qe kontrollojne mendimin racional.

Publiciteti, sic e dime mire, mund te josh maniaket e blerjeve, por tashme eshte zbuluar se qasjet e ndryshme te marketingut stimulojne trurin ne menyra te ndryshme, ne varesi te faktit nese kerkesa perdor elemente qe bindin logjiken, sipas se ciles kerkesa perdor elemente te bindjes se logjikes, si p.sh ”kjo makine ben 45 km me nje liter”, ose magjepsje te paarsyeshme, si ajo e nje modeleje te bukur te shtrire ne menyre provokuese ne makine.

Ne nje studim te ri te publikuar ne Journal of Neuroscience, Psychology and Economics, disa kerkues te Universitetit te Kalifornise, kane monitoruar aktivitetin e trurit te 24 vullnetareve te rritur qe vezhgonin publicitetin qe shfrytezonte joshjen logjike (LP), ose influencen jo-racionale (NI).

Shkalla e aktivitetit ne zhvillimin e perpunimit emocional dhe vendim-marrjes ne rajonet e trurit qe aktivizohen ne keto situata ishte shume me e ulet gjate LP se sa gjate NI.

“Nivelet me te uleta te aktivitetit te trurit nga reklama qe perdorin imazhe NI, mund te sjellin frenime me te vogla te sjelljes, pra me te ulet kur behet fjale per marrjen e produkteve te paraqitura”, ka shpejguar Ian Cook, autore e kerkimit.

Me fjale te tjera, Cook sygjeron, shikoni portofolin tuaj dhe syte ne portofol, sepse ne praktike, ka me pak te ngjare te moderoheni kur vihet ne loje blerja e produkteve te pershkruara nga reklamat qe perqendrohen ne magjepsjen irracionale.

Categories:

Leave a Reply